Het is belangrijk om je bedrijf op de kaart te zetten. Door middel van offline en online marketing kun je je bedrijf aantrekkelijk maken voor je doelgroep. Wat je niet moet onderschatten is het belang van bewegend beeld! Met video kun je je doelgroep echt raken. Een goede video kan je heel veel bezoekers op je website opleveren. Vertel in de video over je bedrijf, je product en je passie. Mensen kunnen in 2 minuten een positief beeld over je bedrijf vormen. Ga je met je bedrijf naar een beurs, festival of evenement? Laat een video maken om de herinnering voor de festival- en evenement bezoekers levend te houden! Wil je een product lanceren? Laat een gaaf promotiefilmpje maken!
Een bedrijfsfilm
In een bedrijfsfilm vertelt de eigenaar vaak het verhaal achter het bedrijf. Wat is de identiteit van het bedrijf? Wat maakt jouw bedrijf uniek? In een bedrijfsfilm kun je deze vragen op een persoonlijke manier aan je doelgroep vertellen. Deze bedrijfsfilm kun je vervolgens op je website en sociale media kanalen zetten. Met een bedrijfsfilm maak je je bedrijf een stuk toegankelijker voor je doelgroep.
Je kan producten laten zien, medewerkers in beeld brengen en wat vertellen over je bedrijf.
Hou de herinnering van een evenement levend!
Na een evenement of festival wil je graag je herinnering levend houden. Een video zorgt ervoor dat mensen alvast warm worden gemaakt voor de volgende editie. In een video vang je het geluid, de mensen en de omgeving. De sfeer wordt weergegeven. Video’s met betrekking tot evenementen en festivals worden massaal bekeken op sociale media kanalen. Als je facebook advertising toepast kan je snel en gericht je doelgroep bereiken.
Iets nieuws op de markt zetten
Heb je een nieuw product in je assortiment die wel wat extra aandacht verdiend? Maak dan een kleine promotiefilmpje in Zwolle om je product kenbaar te maken aan je doelgroep! Een goede, pakkende productvideo kan viral gaan op sociale media. In de video kun je enkele specificaties opnoemen over je product. Daarnaast kun je indien nodig laten zien hoe je product werkt. Wat ook vaak goed werkt is een onafhankelijke mening. Stuur samples op naar een onafhankelijk persoon, laat diegene het product testen en reviewen voor in de promotievideo.